Aktualności


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA WYBÓR AGENTA EMISJI OBLIGACJI

7 Luty 2018

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA WYBÓR AGENTA EMISJI OBLIGACJI

 

O G Ł O S Z E N I E

Spółka "Usługi Komunalne" spółka z ograniczona odpowiedzialnością

ul. Wiosny Ludów  nr 3, Środa Wielkopolska , 63-000 Środa Wielkopolska

REGON: 365822140, NIP: 7861705303 KRS 0000654556

http://uk-sroda.pl/

 

o g ł a s z a

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA WYBÓR AGENTA EMISJI OBLIGACJI

w trybie art. 4 pkt 3 lit. j ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)

Zarząd Spółki „Usługi Komunalne” sp. z o.o. zaprasza do składania ofert w pisemnym konkursie ofert na wybór Agenta Emisji obligacji emitowanych w kwocie 10.588.000,- PLN (dziesięć milionów pięćset osiemdziesiąt osiem tysięcy złotych) przez Spółkę „Usługi Komunalne” sp. z o.o.

 

Materiał do pobrania:  UK__Zaproszenie do składania ofert


HARMONOGRAM ODBIORU ODPADÓW W ROKU 2018

30 Styczeń 2018


Postępowanie nr UK/4/2017 – ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

11 Grudzień 2017

Środa Wlkp., 11 grudnia 2017 r.

Postępowanie nr UK/4/2017

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa paliw płynnych na rzecz spółki Usługi Komunalne sp. z o.o.”

 

Nr postępowania: UK/4/2017 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Usługi Komunalne sp. z o.o.

ul. Wiosny Ludów 3

63 – 000 Środa Wielkopolska

tel. 61 285 40 68

http://uk-sroda.pl

e-mail: sekretariat@uk-sroda.pl

 

jako Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, niniejszym pismem zawiadamia, że

 

  • Za najkorzystniejszą, w świetle treści art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych uznana oraz wybrana została oferta nr 3 złożona przez:

 

Oferta nr 3:

Nazwa (firma) wykonawcy:

BGW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba oraz adres siedziby:

Poznań, ul. Al. Wielkopolska 53/1, 60-603 Poznań

 

 

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca, który złożył ofertę nr 3, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz wymagania zawarte w SIWZ, a jego oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający przy wyborze w/w oferty kierował się kryterium opisanym w SIWZ: Cena.

 

Cena zaoferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia podstawowego wynosi:

Cena hurtowa jednostkowa netto zł u producenta paliwa za litr na dzień 28.11.2017 r. – 3,62 zł (słownie: trzy złote 62/100)

Upust: 0,21 zł (słownie: zero złotych 21/100)

Cena jednostkowa netto za litr: 3,41 zł (słownie: trzy złote 41/100)

Planowana ilość w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. – 1.000 litrów

Stawka podatku VAT PLN/%: 0,78  zł (słownie: zero złotych 78/100), 23%

Cena jednostkowa brutto za litr: 4,19 zł (słownie: cztery złote 19/100)

Cena netto: 3.410,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta dziesięć złotych 00/100)

Cena brutto: 4.194,30 zł (słownie: cztery tysiące sto dziewięćdziesiąt cztery złote 30/100)

 

Cena zaoferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji wynosi:

Cena hurtowa jednostkowa netto zł u producenta paliwa za litr na dzień 28.11.2017 r. – 3,62 zł (słownie: trzy złote 62/100)

Upust: 0,21 zł (słownie: zero złotych 21/100)

Cena jednostkowa netto za litr: 3,41 zł (słownie: trzy złote 41/100)

Planowana ilość w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. –120.000 litrów

Stawka podatku VAT PLN/%: 0,78  zł (słownie: zero złotych 78/100), 23%

Cena jednostkowa brutto za litr: 4,19 zł (słownie: cztery złote 19/100)

Cena netto: 409.200,00 zł (słownie: czterysta dziewięć tysięcy dwieście złotych 00/100)

Cena brutto: 503.316,00 zł (słownie: pięćset trzy tysiące trzysta szesnaście złotych 00/100)

 

 

W kryterium Cena  Wykonawca otrzymał 100 punktów

Łączna punktacja: 100 punktów x 3 członków komisji przetargowej = 300 punktów

 

  • Zamawiający przedstawia nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty:

 

Oferta nr 1:

Imię i nazwisko oraz Nazwa (firma) wykonawcy:

Ryszard Duszyński prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG pod firmą Zakład Usług Gazyfikacji Bezprzewodowej Ryszard Duszyński

Adres miejsca wykonywania działalności:

ul. Szkolna 22, 63-024 Krzykosy

 

Oferta nr 2:

Imię i nazwisko oraz Nazwa (firma) wykonawcy:

Eryk Ochmann prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG pod firmą Przedsiębiorstwo „OCHMANN” Eryk Ochmann

Adres miejsca wykonywania działalności:

ul. Rolnicza 3, 63-700 Krotoszyn

 

Oferta nr 3:

Nazwa (firma) wykonawcy:

BGW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba oraz adres siedziby:

Poznań, ul. Al. Wielkopolska 53/1, 60-603 Poznań

 

Oferta nr 4:

Nazwa (firma) wykonawcy:

Spółka Jawna T&J Tyrakowski Jachnik

Siedziba oraz adres siedziby:

Kotlin, ul. Sławoszewska 2B, 63-220 Kotlin

 

 

  • Zamawiający przedstawia nazwy (firmy) i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty
    w niniejszym postępowaniu wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert,
    z wyszczególnieniem przyznanej ofertom punktacji według kryteriów oceny oraz punktację łączną.

 

Oferta nr 1:

Imię i nazwisko oraz Nazwa (firma) wykonawcy:

Ryszard Duszyński prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG pod firmą Zakład Usług Gazyfikacji Bezprzewodowej Ryszard Duszyński

Adres miejsca wykonywania działalności:

ul. Szkolna 22, 63-024 Krzykosy

 

W kryterium Cena  Wykonawca otrzymał 98,84 punktów

Łączna punktacja: 98,84 punktów x 3 członków komisji przetargowej = 296,52 punktów

 

 

Oferta nr 2:

Imię i nazwisko oraz Nazwa (firma) wykonawcy:

Eryk Ochmann prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG pod firmą Przedsiębiorstwo „OCHMANN” Eryk Ochmann

Adres miejsca wykonywania działalności:

ul. Rolnicza 3, 63-700 Krotoszyn

 

W kryterium Cena  Wykonawca otrzymał 97,71 punktów

Łączna punktacja: 97,71 punktów x 3 członków komisji przetargowej = 293,13 punktów

 

Oferta nr 3:

Nazwa (firma) wykonawcy:

BGW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba oraz adres siedziby:

Poznań, ul. Al. Wielkopolska 53/1, 60-603 Poznań

 

W kryterium Cena  Wykonawca otrzymał 100 punktów

Łączna punktacja: 100 punktów x 3 członków komisji przetargowej = 300 punktów

 

Oferta nr 4:

Nazwa (firma) wykonawcy:

Spółka Jawna T&J Tyrakowski Jachnik

Siedziba oraz adres siedziby:

Kotlin, ul. Sławoszewska 2B, 63-220 Kotlin

 

W kryterium Cena  Wykonawca otrzymał 98,55 punktów

Łączna punktacja: 98,55 punktów x 3 członków komisji przetargowej = 295,65 punktów

 

 

  • Informacja o dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.

  • Informacja o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów,

Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.

  • Informacja o unieważnieniu postępowania:

Zamawiający nie unieważnił postępowania.

 


Postępowanie nr: UK/4/2017 – INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

6 Grudzień 2017

Środa Wielkopolska, dnia 06 grudnia 2017 r.

Postępowanie nr: UK/4/2017

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego p.n. „Dostawa paliw płynnych na rzecz spółki Usługi Komunalne sp. z o.o. ”

 

Nr postępowania: UK/4/2017 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Usługi Komunalne sp. z o.o.

ul. Wiosny Ludów 3

63 – 000 Środa Wielkopolska

tel. 61 285 40 68,

adres e-mail: sekretariat@uk-sroda.pl

adres strony internetowej: http://uk-sroda.pl

 

 

jako Zamawiający, działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, niniejszym składam informacje z otwarcia ofert:

  • Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

kwotę brutto: 535.341,51 zł brutto (słownie: pięćset trzydzieści pięć tysięcy trzysta czterdzieści jeden złotych 51/100 )

 

  • Firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty:

Oferta nr 1:

Imię i nazwisko oraz Nazwa (firma) wykonawcy:

Ryszard Duszyński prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG pod firmą Zakład Usług Gazyfikacji Bezprzewodowej Ryszard Duszyński

Adres miejsca wykonywania działalności:

ul. Szkolna 22, 63-024 Krzykosy

 

Oferta nr 2:

Imię i nazwisko oraz Nazwa (firma) wykonawcy:

Eryk Ochmann prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG pod firmą Przedsiębiorstwo „OCHMANN” Eryk Ochmann

Adres miejsca wykonywania działalności:

ul. Rolnicza 3, 63-700 Krotoszyn

 

Oferta nr 3:

Nazwa (firma) wykonawcy:

BGW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba oraz adres siedziby:

Poznań, ul. Al. Wielkopolska 53/1, 60-603 Poznań

 

Oferta nr 4:

Nazwa (firma) wykonawcy:

Spółka Jawna T&J Tyrakowski Jachnik

Siedziba oraz adres siedziby:

Kotlin, ul. Sławoszewska 2B, 63-220 Kotlin

 

 

  •  

Oferta nr 1:

Cena zaoferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia podstawowego wynosi:

Cena hurtowa jednostkowa netto zł u producenta paliwa za litr na dzień 28.11.2017 r. – 3,62 zł (słownie: trzy złote 62/100)

Upust: 0,17 zł (słownie: zero złotych 17/100)

Cena jednostkowa netto za litr: 3,45 zł (słownie: trzy złote 45/100)

Planowana ilość w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. – 1.000 litrów

Stawka podatku VAT: 23%

Cena jednostkowa brutto za litr: 4,24 zł (słownie: cztery złote 24/100)

Cena netto: 3.450,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100)

Cena brutto: 4.243,50 zł (słownie: cztery tysiące dwieście czterdzieści trzy złote 50/100)

 

Cena zaoferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji wynosi:

Cena hurtowa jednostkowa netto zł u producenta paliwa za litr na dzień 28.11.2017 r. – 3,62 zł (słownie: trzy złote 62/100)

Upust: 0,17 zł (słownie: zero złotych 17/100)

Cena jednostkowa netto za litr: 3,45 zł (słownie: trzy złote 45/100)

Planowana ilość w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. – 120.000 litrów

Stawka podatku VAT: 23%

Cena jednostkowa brutto za litr: 4,24 zł (słownie: cztery złote 24/100)

Cena netto: 414.000,00 zł (słownie: czterysta czternaście tysięcy złotych 00/100)

Cena brutto: 509.220,00 zł (słownie: pięćset dziewięć tysięcy dwieście dwadzieścia złotych 00/100).

 

 

Oferta nr 2:

Cena zaoferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia podstawowego wynosi:

Cena hurtowa jednostkowa netto zł u producenta paliwa za litr na dzień 28.11.2017 r. – 3,62 zł (słownie: trzy złote 62/100)

Upust: 0,13 zł (słownie: zero złotych 13/100)

Cena jednostkowa netto za litr: 3,49 zł (słownie: trzy złote 49/100)

Planowana ilość w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. – 1.000 litrów

Stawka podatku VAT: 23%

Cena jednostkowa brutto za litr: 4,29 zł (słownie: cztery złote 29/100)

Cena netto: 3.490,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100)

Cena brutto: 4.292,70 zł (słownie: cztery tysiące dwieście dziewięćdziesiąt dwa złote 70/100)

 

Cena zaoferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji wynosi:

Cena hurtowa jednostkowa netto zł u producenta paliwa za litr na dzień 28.11.2017 r. – 3,62 zł (słownie: trzy złote 62/100)

Upust: 0,13 zł (słownie: zero złotych 13/100)

Cena jednostkowa netto za litr: 3,49 zł (słownie: trzy złote 49/100)

Planowana ilość w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. – 120.000 litrów

Stawka podatku VAT: 23%

Cena jednostkowa brutto za litr: 4,29 zł (słownie: cztery złote 29/100)

Cena netto: 418.800,00 zł (słownie: czterysta osiemnaście tysięcy osiemset złotych 00/100)

Cena brutto: 515.124,00 zł (słownie: pięćset piętnaście tysięcy sto dwadzieścia cztery złote 00/100)

 

Oferta nr 3:

Cena zaoferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia podstawowego wynosi:

Cena hurtowa jednostkowa netto zł u producenta paliwa za litr na dzień 28.11.2017 r. – 3,62 zł (słownie: trzy złote 62/100)

Upust: 0,21 zł (słownie: zero złotych 21/100)

Cena jednostkowa netto za litr: 3,41 zł (słownie: trzy złote 41/100)

Planowana ilość w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. – 1.000 litrów

Stawka podatku VAT PLN/%: 0,78  zł (słownie: zero złotych 78/100), 23%

Cena jednostkowa brutto za litr: 4,19 zł (słownie: cztery złote 19/100)

Cena netto: 3.410,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta dziesięć złotych 00/100)

Cena brutto: 4.194,30 zł (słownie: cztery tysiące sto dziewięćdziesiąt cztery złote 30/100)

 

Cena zaoferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji wynosi:

Cena hurtowa jednostkowa netto zł u producenta paliwa za litr na dzień 28.11.2017 r. – 3,62 zł (słownie: trzy złote 62/100)

Upust: 0,21 zł (słownie: zero złotych 21/100)

Cena jednostkowa netto za litr: 3,41 zł (słownie: trzy złote 41/100)

Planowana ilość w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. –120.000 litrów

Stawka podatku VAT PLN/%: 0,78  zł (słownie: zero złotych 78/100), 23%

Cena jednostkowa brutto za litr: 4,19 zł (słownie: cztery złote 19/100)

Cena netto: 409.200,00 zł (słownie: czterysta dziewięć tysięcy dwieście złotych 00/100)

Cena brutto: 503.316,00 zł (słownie: pięćset trzy tysiące trzysta szesnaście złotych 00/100)

 

 

Oferta nr 4:

Cena zaoferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia podstawowego wynosi:

Cena hurtowa jednostkowa netto zł u producenta paliwa za litr na dzień 28.11.2017 r. – 3,62 zł (słownie: trzy złote 62/100)

Upust: 0,16 zł (słownie: zero złotych 16/100)

Cena jednostkowa netto za litr: 3,46 zł (słownie: trzy złote 46/100)

Planowana ilość w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. – 1.000 litrów

Stawka podatku VAT: 23%

Cena jednostkowa brutto za litr: 4,26 zł (słownie: cztery złote 26/100)

Cena netto: 3.460,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta sześćdziesiąt złotych 00/100)

Cena brutto: 4.255,80 zł (słownie: cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt pięć złotych 80/100)

 

Cena zaoferowana za wykonanie przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji wynosi:

Cena hurtowa jednostkowa netto zł u producenta paliwa za litr na dzień 28.11.2017 r. – 3,62 zł (słownie: trzy złote 62/100)

Upust: 0,16 zł (słownie: zero złotych 16/100)

Cena jednostkowa netto za litr: 3,46 zł (słownie: trzy złote 46/100)

Planowana ilość w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. –120.000 litrów

Stawka podatku VAT: 23%

Cena jednostkowa brutto za litr: 4,26 zł (słownie: cztery złote 26/100)

Cena netto: 415.200,00 zł (słownie: czterysta piętnaście tysięcy dwieście złotych 00/100)

Cena brutto: 510.696,00 zł (słownie: pięćset dziesięć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt sześć złotych 00/100)

 

 

 


UK/4/2017 – OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawy

28 Listopad 2017

Ogłoszenie nr 623280-N-2017 z dnia 2017-11-28 r. 

Usługi Komunalne Sp. z o. o. : „Dostawa paliw płynnych na rzecz spółki Usługi Komunalne sp. z o.o. ”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie

Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Usługi Komunalne Sp. z o. o. , krajowy numer identyfikacyjny 365822140, ul. Wiosny Ludów  3 , 63-000  Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612852633, e-mail plocinski@uk-sroda.pl, faks . 
Adres strony internetowej (URL): http://uk-sroda.pl/ 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak 
http://uk-sroda.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
http://uk-sroda.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Adres: 
Usługi Komunalne sp. z o.o. ul. Wiosny Ludów 3 63 – 000 Środa Wielkopolska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa paliw płynnych na rzecz spółki Usługi Komunalne sp. z o.o. ” 
Numer referencyjny: 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: – sukcesywną dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 lub normy równoważnej – CPV 09134100-8 – Olej napędowy – szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi do 121.000 litrów, – miejsce wykonania zamówienia: wydanie oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, nastąpi do zbiorników paliwa znajdujących się na terenie Środy Wlkp., ul. Kilińskiego 22, – jednorazowa ilość dostarczanego oleju napędowego będzie nie mniejsza niż 1000 litrów i nie większa niż 5000 litrów, – Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia na 121.000 litrów oleju napędowego, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) na 1.000 litrów oleju napędowego, oraz zamówienie objęte prawem opcji na 120.000 litrów oleju napędowego. – W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw oleju napędowego objętych prawem opcji, – Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, na 2 dni przed dniem, w którym zamówienie objęte prawem opcji ma zostać zrealizowane, oraz określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji, – Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia 1) wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie, 2) na wniosek Zamawiającego, do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii, list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny, 3) dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie (składzie podatkowym). 4) odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiorników paliwa oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisany przez osoby uprawnione przez Zamawiającego. 3. Sposób realizacji dostaw: 1) Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia dostaw, celem ciągłego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego na paliwo stanowiące przedmiot zamówienia, po każdorazowym złożeniu telefonicznego zamówienia przez Zamawiającego potwierdzonego faksem w terminie do 48 godzin od telefonicznego złożenia zamówienia. Zamawiający decyduje o terminie i ilości dostarczonego oleju napędowego do zbiorników paliwa przez okres obowiązywania zawartej umowy. 2) Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę auto cysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa. Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego. 3) Dostawy oleju mogą się odbywać tylko i wyłącznie w godz. 7:00-15:00 w dni robocze. 4) Załadunek zbiorników paliwa nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. 4. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat. Rozliczenie po wystawieniu faktury VAT. 5. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT będzie dostarczony i wlany do zbiorników paliwa Zamawiającego olej napędowy (fakturowanie nastąpi za olej napędowy zatankowany do baków maszyn i pojazdów Zamawiającego). 6. Zmiana cen jednostkowych oleju napędowego może nastąpić między innymi w przypadku zmiany przepisów prawnych regulujących obrót paliwami płynnymi, w tym rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego. 7. W przypadku podwyżki cen paliw płynnych na rynku krajowym jak i w przypadku ich obniżki, Wykonawca ma obowiązek podnieść lub obniżyć cenę. Podstawą do zmiany cen będą nowe ceny przedstawione przez Wykonawcę opracowane na podstawie cen ogłoszonych przez producenta (zmiana może dotyczyć jedynie cen jednostkowych). Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zmianie cen, wysokość zastosowanej marży jest stała przez cały czas obowiązywania umowy. 

II.5) Główny kod CPV: 09134100-8 
Dodatkowe kody CPV: 

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

PLN 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia: 2018-01-01   lub zakończenia: 2018-12-31 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada dokument stwierdzający prawo do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. koncesja na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetycznie (Dz. U. z 2017 r., poz. 220 ze zm.). 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu. 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 

 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

1. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik nr 4 do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
1. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Dokument stwierdzający prawo do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. koncesja na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 220 ze zm.) 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)

1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie 
Informacja na temat wadium 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

Cena

100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 

Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy lub Zamawiającego bez zmian samego Wykonawcy lub Zamawiającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2) dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, 3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 4) dopuszczalna jest zmiana personelu wskazanego w umowie, w przypadku gdy wystąpiła konieczność zmiany personelu wykonawcy, zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie, 5) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, 6) dopuszczalna jest zmiana sposobu, w tym częstotliwości wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany w przypadku wprowadzenia zmian w stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania dostaw w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji przedmiotu umowy. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2017-12-05, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Materiały do pobrania:

SIWZ – dostawa paliwa

Załącznik-nr-1-Formularz-ofertowy

Załącznik-nr-2-Oświadczenie-wykonawcy

Załącznik-nr-3-Oświadczenie-wykonawcy-z-art.-25a-ust.-1-dotyczące-przesłanek-wykluczenia-z-postępowania-1-1

Załącznik-nr-4-Grupa-kapitałowa

Załącznik-nr-5-Wzór-umowy

 


UK/3/2017 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

31 Maj 2017

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego p.n. "Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu z zamontowaną śmieciarką"

 

Nr postępowania: UK/3/2017 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Usługi Komunalne sp. z o.o.

ul. Wiosny Ludów 3

63 – 000 Środa Wielkopolska

tel. 61 285 40 68,

adres e-mail: sekretariat@uk-sroda.pl

 

 

Niniejszym publikujemy zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w powyższym postępowaniu.

materiał do pobrania:

UK 3 2017 zawiadomienie ogólne


UK/3/2017 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

23 Maj 2017

Środa Wielkopolska, dnia 23 maja 2017 r.

 

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego p.n. "Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu z zamontowaną śmieciarką"

 

Nr postępowania: UK/3/2017 w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Usługi Komunalne sp. z o.o.

ul. Wiosny Ludów 3

63 – 000 Środa Wielkopolska

tel. 61 285 40 68,

adres e-mail: sekretariat@uk-sroda.pl

adres strony internetowej: http://uk-sroda.pl

 

 

(więcej…)


UK/3/17 WYJAŚNIENIA DO ZAPYTAŃ WYKONAWCY W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

17 Maj 2017

Środa Wlkp., dnia 17 maja 2017 r.

 

WYJAŚNIENIA DO ZAPYTAŃ WYKONAWCY W POSTĘPOWANIU
W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

pn: „Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu z zamontowaną śmieciarką"

 

Przez:

Usługi Komunalne sp. z o.o.

ul. Wiosny Ludów 3

63 – 000 Środa Wielkopolska

 

Działając na podstawie art. 38 ust.1 z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych niniejszym udzielam wyjaśnień na następujące pytanie dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 

  1. Pytanie Wykonawcy:

„Czy wyłączny właściciel spółki – Gmina Środa Wielkopolska – poręczy wykonanie tej transakcji?”

Wyjaśnienia Zamawiającego:

Gmina Środa Wielkopolska nie udzieli poręczenia.

 

  1.  Pytanie Wykonawcy:

„Czy ubezpieczenie ma być wliczone z góry na cały okres finasowania w cenę leasingu, czy też Zamawiający będzie je płacić co roku na podstawie oddzielnie wystawianych przez Wykonawcę faktur?”

Wyjaśnienia Zamawiającego:

Zamawiający wyjaśnia, że ubezpieczy przedmiot umowy oraz poniesie koszty z tym związane. Wobec powyższego cena całkowita nie obejmuje kwoty ubezpieczenia samochodu.

 

  1. Pytanie Wykonawcy:

„Czy zamawiający będzie pokrywał koszty podatku od środków transportowych, na podstawie refaktury?”

Wyjaśnienia Zamawiającego:

Zamawiający będzie pokrywał koszty podatku od środków transportowych.

 

  1. Pytanie Wykonawcy:

„Czy zamawiający pokryje we własnym zakresie koszty obowiązków serwisowych pojazdu?”

Wyjaśnienia Zamawiającego:

Zamawiający będzie pokrywał we własnym zakresie koszty obowiązków serwisowych pojazdu po upływie okresu gwarancji.

Materiały do pobrania:

UK__Bilans oraz RZiS za 2016 i 2017


UK/3/17 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

16 Maj 2017

Ogłoszenie nr 83760 – 2017 z dnia 2017-05-16 r.

Środa Wielkopolska: 
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 506491-N-2017 
Data: 11/05/2017

 

(więcej…)


UK/3/17 WYJAŚNIENIA DO ZAPYTAŃ WYKONAWCY W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

16 Maj 2017

Środa Wlkp., dnia 16 maja 2017 r.

 

WYJAŚNIENIA DO ZAPYTAŃ WYKONAWCY W POSTĘPOWANIU
W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

pn: „Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu z zamontowaną śmieciarką"

 

(więcej…)